نوشته شده توسط : فرشید

کارت های ویزیت به یک وسیله ضروری برای قوانین و مقررات تبدیل شده است ، با قوانین پیچیده و حاکم بر استفاده از آنها. کنوانسیون اساسی این بود که شخص اول انتظار نداشته باشد شخص دیگری را در خانه دوم خود ببیند (مگر اینکه دعوت شده یا معرفی شود) بدون اینکه اولین کارت ویزیت خود را در خانه دوم بگذارد. با خروج از کارت ، اولی انتظار نداشت که در ابتدا پذیرش شود ، اما در عوض ممکن است در پاسخ از دوم کارت را در خانه خود دریافت کند. این به عنوان سیگنالی مبنی بر استقبال از ملاقات شخصی و ملاقات در خانه است. از طرف دیگر ، اگر هیچ كارتى پیش نیامد ، یا اگر كارتى در پاكت فرستاده شد ، از این طریق ویزیت شخصی دلسرد شد.

به عنوان یک فرزندخواندگی از فرانسه ، آنها از سال 1615 تا 1800 چاپ کارت ویزیت تحت عنوان une carte d'adresse نامیده شدند و سپس با ظهور عکاسی در اواسط قرن 19 به کارته د visite یا visiteur تبدیل شدند. کارتهای ویزیت در بین اشرافیت اروپا و همچنین در ایالات متحده رایج شد. این رویه بستگی به وجود دارد که خدمتگزارانی برای باز کردن درب و دریافت کارتها وجود داشته باشد ، بنابراین ، فقط در طبقات اجتماعی که بندگان را استخدام می کردند ، محدود بود.

اگر یک کارت با یک گوشه چرخان باقی مانده بود ، نشان می داد که کارت به جای یک خدمتکار در شخص مانده است. کارت ویزیت خاص

    روز بعد پول کارت Stubbs را روی میز خود پیدا کرد ، گوشه ای چرخانده شد. پولس برای تماس با Stubbs به هرتفورد رفت اما او را پیدا کرد. او کارت خود را ترک کرد ، گوشه ای روشن شد.
    - اویل وو ، زوال و سقوط ، قسمت سوم ، فصل 7 ، "رستاخیز"



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()