نوشته شده توسط : فرشید
چاپ در دنیای جدید

اولین چاپ در جهان نیویورک توسط اسپانیایی به شهر مکزیک کمتر از نیم قرن پس از اولین سفر کلمبوس به ارمغان آورد. مطبوعات در سال 1539 برای چاپ اولین کتاب در آمریکا، Breve y más compendiosa doctrina cristiana en lengua mexicana y castellana تقریبا، دکترین کوتاه و ممتاز، در زبان مکزیکی و اسپانیایی (یا Castilian) مورد استفاده قرار گرفت.

چاپ در آمریکای شمالی در سال 1638 آغاز شد، زمانی که نخستین چاپ در کالج هاروارد بوسیله استفان دای و پسرش متی انجام شد؛ در عرض دو سال آنها کل کتاب مزامیر را که به طور صحیح به مترجم انگلیسی ترجمه شده بود، به صورت آشنا به عنوان کتاب مزمور خلیج چاپ کرده بودند. در طی یک دهه، مطبوعات توسط ساموئل سبز گرفته شده است که نخستین کتاب مقدس را چاپ کرد که در 13 مستعمره بریتانیایی، ترجمه ی آلونوکیان جان الیوت، Mamusse Wunneetupanatamwe Up-Biblum God منتشر شده است. به خوبی از طریق قرن هجدهم، پرینترهای استعماری بر فشار، نوع و سایر تجهیزات وارد شده از انگلستان و اروپا متکی بودند. برای مثال، اعلامیه استقلال، همانطور که ویلیام کاسلون در سال 1734 طراحی و برش داده شده بود، چاپ شد. به غیر از زبان، گوتنبرگ به سختی در چاپگاه یک روزنامه یا ناشر کتاب آمریکایی احساس خستگی نکرده بود؛ چرا که تمام چاپ همچنان ادامه داشت روی یک تخت تخت انجام می شود که توسط دست با استفاده از یک توپ چرمی پوشیده شده و سپس با یک ورق کاغذ پوشیده شده و قبل از فشار دادن یک ورق فلزی مسطح به کار رفته است. تصاویر در کتاب ها، نشریات و سایر مواد چاپی عمدتا در قالب چوب، حکاکی چوب (با طراحی طراحی شده به انتهای دانه) و حکاکی مس انجام شد.


:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

گوتنبرگ شناخته شده است که چاپ تک لایه چاپ شده است، که برای چندین هزار نسخه برای کلیسا برای توزیع فردی فروخته شده است، که بسیاری از آنها هنوز هم وجود دارد، و یک کتاب لاتین توسط دانیاتوس چاپ کرد که بسیار محبوب بود ورقه های تک تا امروز باقی مانده اند. مهمترین کتاب چاپ شده او در واقع دو برابر بود: یک سی و شش خط و چهل و دو خط دو جلدی کتاب مقدس، در نسخه ای از شاید چند صد، عمدتا در کاغذ، اما با احتمالا تا پنجاه چاپ شده در بیشتر پرده گران قیمت

از اولین تلاش های گوتنبرگ، چاپ کتاب به میزان قابل توجهی افزایش یافت. تا سال 1501، پایان دوره "inkunabulum" یا "گهواره" چاپ، بیش از 6000 کتاب چاپ شده در لاتین، یونانی و عبری، و همچنین بسیاری از زبان های مختلف بومی اروپا. اندازه واقعی از دستاورد گوتنبرگ این است که در سالهای سه و نیم قرن، پیشرفتهایی که در مطبوعات، نوع و تجهیزات دیگر انجام شده یا لازم بود. این تغییرات شامل طراحی سریعتر و قابل فهمتر نوشتههای رومی و کلاسیک بود که عمدتا فرمهای سیاهههای سفید را در خارج از امپراتوری مقدس روم جایگزین کرد. مطبوعات ساخته شده از فلز ممکن است کاربرد فشار بیشتری را داشته باشند، بنابراین امکان چاپ صفحات بیشتر در یک گذرگاه مجاز است. پیچ و تاب دست و پا زدن فشارهای اولیه که میزان چاپ را به احتمالا 250 بار در هر ساعت محدود کرد، توسط یک سیستم با استفاده از یک اهرم پیچیده پیچیده جایگزین شده بود که صفحه را به سمت کاغذ و نوع تعقیب کردن اندکی سریعتر کرد اما هنوز فقط در مورد 300 بار در هر ساعت. در 1770s، چاپگر و مخترع انگلیسی، جان باسکرویل سیستم چاپ کاغذ را با فشار و گرما قبل از چاپ طراحی کرد، که همراه با نوعی طراحی شده، صفحه چاپی قابل توجهی روشن، واضح و قابل خواندن را به قیمت ایدهآل کاهش داد اتخاذ روش های او توسط اکثر چاپگرها.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
اختراع گوتنبرگ

یوهانس گوتنبرگ، از مینز، به طور کلی با اختراع چاپ از نوع متحرک، از دهه 1440 شروع به کار کرد. مشارکت او بیش از این بود که بداند که هر حرف می تواند به عنوان یک قطعه جداگانه برش داده شود، نه به کنده کاری که بلوک جامد را تشکیل می دهد. گوتنبرگ به عنوان یک متخصص طلایی آموزش دیده و بدین ترتیب با تکنیک های فلزکاری خوب آشنا شد و برای اولین بار محصول انبوه تولید کرد: تقلید از کتاب های تولید شده فردی او. او سبک نوشتاری گوتیک "گوتیک" را تقلید کرد و در حال حاضر در شمال اروپا با لیگاتورها یا ترکیبی از حروف، از جمله fi، fi، ff، ffi و ffl ​​همچنان از امروز و دیگران استفاده می شود. فونت یا مجموعه شخصیت او، از جمله هشت نسخه از حروف کوچک "a" و تغییرات مشابه از حروف دیگر، همراه با تمام اختصارات خطی در کاربرد معاصر، به مجموع 290 ​​عدد جداگانه تقسیم شده اند: حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علائم نقطه گذاری و فضاها.

گوتنبرگ برای ساختن این کاراکترها قالب قالب قابل تنظیم را اختراع کرد. یک نامه برای اولین بار برش داده شد و به شکل معکوس در انتهای پانچ فولادی قرار گرفت. هنگامی که نامه تکمیل شد و بررسی و تایید شده بود، فولاد سخت شد، و سپس نامه برش به یک نوار مس نرم برای ایجاد مثبت رانده شد. این برداشت مس در قالب قالب قابل تنظیم بود که برای فونت مشخص شده دارای ارتفاع ثابت و عرض متغیر بود، به طوری که حروف باریک مانند f، i، j، l، r و t می توان به عنوان قطعات تیز از نوع؛ به عنوان مثال نامه های گسترده تر از m و w، به ترتیب می توان به طور گسترده تر پخش کرد. قالب قابل تنظیم به این ترتیب گوتنبرگ را فعال کرد تا حروف را در خطوط کلمات قابل خواندن قرار دهد. گوتنبرگ اختراع چنین ویژگی های مدرن را به عنوان نقطه گذاری آویزان کرد که در آن خطوط پایان خط در حاشیه قرار گرفتند، از لبه منطقه نوع، و پین ها برای قرار دادن ورق کاغذ برای ثبت مناسب چندین صفحه استفاده می شود.


:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

بلوک های چوبی در اروپا برای چاپ شاید هشت قرن قبل از اختراع ظاهرا مستقل از نوع متحرک در شمال اروپا استفاده می شود. کارت های بازی، تصاویر و حتی صفحات تک نامه های نوشته شده در مطبوعات مشتق شده از شراب و میوه مطبوعات به خوبی قبل از اواسط قرن پانزدهم چاپ شد. اما چاپ یک صفحه به این معنی بود که اولین بار در صفحه معکوس، کل صفحه، در یک بلوک نرم و صاف از چوب سخت، و یک خطا، زمانی که ساخته شد، تقریبا غیر ممکن بود برای اصلاح.

رشد سیستم صومعه همزمان با فروپاشی امپراطوری روم جایگزین سیستم برده مبتنی بر کپی نسخه های خطی بود. کتاب هایی که می بایست رونویسی شوند کپی می شوند، یک به یک، و به ویژه کارهای مهم، با استفاده از حروف تزئینی و تصاویر حاشیه ای، با استفاده از رنگ های مختلف و طلاکاری بیشتر می شود. در طول قرون وسطی، مجسمه سازان "دستها" یا سبکهای مختلفی را به کار بردند، و در نهایت به کوچکترین و یا حروف کوچک به پایتختهای رومی کلاسیک اضافه کردند. در قرن دوازدهم، تولید کتاب ها تبدیل به یک کسب و کار شد، به عنوان مراکز یادگیری نقل مکان کرد از صومعه به شهرستانها. با رشد دانشگاه ها، تقاضا برای کتاب افزایش یافت.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
 
 
۱۵۸۸/۵۰۰۰
در مورد آغاز دوران کنونی، چاپ در منسوجات و مواد دیگر در اروپا و آسیا انجام شد. چوب، پخته شده خاک رس، سنگ یا دیگر سطوح حک شده می تواند با پوست و یا پارچه پوشانده شود و با رنگدانه جامد پوشانده شود و نتیجه مثبتی از طراحی برش داده شود. اما پوست پرچم، گردو و سایر مواد مشابه گران بود و پاپیروس شکننده بود. با اختراع مقاله در چین، توسط Ts'ai Lun در a.d. 105 چاپ کتاب از بلوک های چوبی (xylography) عملی بود برای کاغذ ساخته شده از ژنده پوش، کنف، پوست، طناب، شبکه، و دیگر فیبر، مواد به آسانی در دسترس - ترکیب کیفیت و دوام.

یک صفحه با دست، با یا بدون تصویر، نوشته شده بود، و کاغذ نازک به بلوک مسطح چوب چسبانده شده بود. این مقاله برای ایجاد صفحه معکوس قابل رویت است و مناطق ناتوانی که توسط نوشتن پوشش داده شده اند، کاهش یافته و سطح چاپ را ترک می کنند. بلوک جوهر بود و یک ورق کاغذ بر روی آن قرار داده شد و به شدت فشرده برای انتقال جوهر از چوب به کاغذ. بنابراین، برای هر صفحه باید یک بلوک مجزا شود.

اولین نوع متحرک در چین، احتمالا در مورد آغاز دوره عصر حاضر تولید شد، اما چینیها با تقریبا 40،000 اصطلاحات ایدئولوگ، چالش ظاهرا غلط را برای این تلاش ارائه دادند. کره ای، که دارای شکل خالص ترین شکل نوشتن تمام زبان های روی زمین است، دارای 2300 نماد نسبتا مختصر است. قبل از انتقال فراتر از چاپ بلوک، قرن های چاپ شده در برنز، نوع متحرک کره ای مورد استفاده قرار گرفت.


:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
صنایع چاپ منشا چاپ به نظر می رسد به طور جدایی ناپذیر با سواد است. در حالی که ممکن است در حقیقت این بوده است، در این حذف دشوار است که مطمئن باشید. جوهر چاپ این است که نسخه های متعدد از نمونه ای از زبان نوشته شده ساخته شده است. یک نمونه بزرگ تولید مثل بستگی به انعطاف پذیری روش چاپ دارد. تاریخ چاپ تا حد زیادی تاریخچه کاغذ و نشر است.
تاریخچه اولیه چاپ

در دوره های کلاسیک، نسخه ای از یک کار کتبی با استفاده از آن توسط کتاب مقدس کپی شده بود، معمولا بردگان سواد کاملا به این هدف اختصاص داده شده بود. در دسترس بودن کار برده، ممکن است چندین هزار نسخه از یک شعر یا تاریخ منتشر شده باشد که هرکدام به صورت دستی روی پاپیروس یا پرفیوژن اسکرول نوشته میشوند، هزینه هر کدام به همین دلیل وابسته به ارزش زمان کتاب مقدس است.

گام های اولیه برای چاپ، بر خلاف سایر هنرها و صنایع دستی، آهنگ های واضح را که به راحتی توسط باستان شناسی قابل تشخیص است، ترک کرده اند. از دستهای چاپ شده با گلدان و به طور مستقیم بر روی دیوارهای غارهای ماقبل تاریخ فشرده شده و یا در رنگدانه های منفجره مشخص شده است، حلقه های حک شده و مهر و موم های سیلندر مورد استفاده برای طراحی در موم یا رس، تحت تاثیر قرار دادن، مصنوعات زنده، که به وضوح قبل از اختراع نوشتن، احتمالا در بین النهرین ، گاهی اوقات در هزاره چهارم bc

شايد نخستين نمونه از چاپي كه شامل تاريخ زباني از قرن هفدهم مي شود. دیسک Phaistos در کرت کشف شده است و بیش از یک صد تصویر در یک الگوی مارپیچ مرتب شده است که هرگز رمزگشایی نشده است. این که آیا این شخصیت ها ایدئولوگ، سلیقه ای و یا پروتال الفبایی بودند، شخصیت های مکرر صرفا یکسان نیستند، اما در واقع، تصورات یکسان هستند که با فشار دادن تمبرهایی ساخته شده از برخی از مواد شناخته شده به اثر نرم در اثر رس، اما نه از چاپ به عنوان امروز درک می شود.


:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()