نوشته شده توسط : فرشید

سامانه آنلاین منو در سال 99 جهت رفع نباز های بسیاری از رستوران ها و کافه ها پیتزا فروشی و هتل ها در دوران شیوع ویروس کرونا ساخته و راه اندازی شد

شما در انلاین منو میتوانید به سادگی منوی انلاینی برای خود ساخته و با استفاده از مد کیو ار بدون نیاز به نصب نرم افزار خواصی منوی آنلاین رستوران خود را به مشتریانیات نمایش دهید

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تماس با اشیاع بر ان شدیم که سیستمی را طراحی کنیم تا بدون نیاز به تماس فیزیکی منوی خود را در گوشی هوشمند مشتریانتان به نمایش بگذارید .این سیستم باعت عدم اتلاف وقت در سفارش گیری میشود به طور مثال انتظار برای سفارش گیری تحویل سفارش یا تحویل صورت حساب در این سیستم تمامی این مشکلات حل شده است

تمامی امکانات آنلاین منورایگان میباشد . منوی رستوران رایگان 

از ویژگی های این سیتم میتوان به

1- سازگار با محیط زیست باشید

منوی QR code به شما این امکان را می دهد تا از هزینه چاپی منوی کاغذ یکبار مصرف کاسته و با خیال راحت فهرست های خود را از طریق دستگاه خود مرور کنید.

2-ساده ترین و ایمن ترین تجربه را ارائه دهید

منوی رایگان رستوران

به مشتریان خود سیستم بدون تماس را ارائه دهید تا فوراً منوهای دیجیتالی شما را مشاهده کنند! بدون بارگیری برنامه لازم نیست.

3- کد کیو ار را به هر چیزی اضافه کنید                                      

کد QR را بارگیری کنید و از منوها گرفته تا مواد بازاریابی مانند بروشورها ، چادرهای میز و تخته های ساندویچ چاپ کنید

 

4-به روزرسانی آسان منو

سریعاً موارد منو ، قیمت ها و توضیحاتی را که در منوی دیجیتال شما ظاهر می شوند تغییر دهید بدون اینکه هر بار منوی QR خود را دوباره چاپ کنید.

5-نوها با توجه به رفتار مشتری

دریابید که مشتریان شما بیشتر از چه مواردی استقبال می کنند و بیشتر کدام موارد معمول است



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

کارت ویزیت یک وسیله ارتباطی در کسب و کار محصوب میشود پارامتر های اصلی در یک کارت ویزیت عبارت است از نام کسب و کار شبح جمله کوتاه از خدمات راه های ارتباطی  اعم از  ادرس  شماره تلفن ایمیل و ادرس  سایت و شبکه های اجتماعی میباشد .

ابعاد استاندارد کارت ویزیت در ایران به 3 گروه تقسیمبندی میشود کارت ویزیت سنتی 8.5 * 4.8 (برای کسب کار های سنتی ) 9 *6 کارت های مدرن با پایه گذاری های فانتزی  5.5 * 5.5 با برش  های خاص و دور گرد  

در طراحی یک کارت ویزیت زیبا داشتن اطلاعاتی  درباره روانشناسی رنگ ها و هارمونی رنگ  و تلفین ان با فضای محتوایی کارت ویزیت نیاز میباشد  .

 

کارت ویزیت فست فود

 

کارت ویزیت بیمه

 

کارت ویزیت سیسمونی

 

 

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

 

کارت ویزیت پوشاک

 

کارت ویزیت کامپیوتر
 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

کارت ویزیت لایه باز
مجموعه کارت ویزیت لایه باز با طراحی شیک و مدرن در اختیار شما مشتریان محترم قرار گرفته است. فرمت تمامی فایل ها PSD ذخیره شده و در تمامی نسخه های برنامه فتوشاپ به راحتی قابل ویرایش است.

فایل ها از 2 فولدر شامل روی کارت(Front) و پشت کارت(Back) تشکیل شده اند، شما میتوانید در قسمت های مشخص شده نام کسب و کار، شعار سازمانی، خدمات سازمانی و راه های ارتباطی را به راحتی ویرایش کنید. در این مجموعه سعی کرده ایم از تمامی طیف های رنگی با بالاترین کیفیت ممکن استفاده کنیم.
این مجموعه مناسب برای تمامی کسب و کارهای اعم از مدیریتی، اداره جات، ارگان ها و سازمان ها، اساتید، اشخاص حقیقی و حقوقی، اصناف، مشاغل خانگی و کسب و کارهای اینترنتی تهیه و طراحی شده است.

استاندارد های چاپی لحاظ شده:
رزولوشن فایل ها 300dpi/inch می باشد.
مد رنگی تمامی طرح ها CMYK است
نواحی برش با فاصله 3 میلیمتری لحاظ شده است
سایز هر فایل 6×9 سانتیمتر است

کارت ویزیت لایه باز فست فود
کارت ویزیت لایه باز لوازم تحریر
کارت ویزیت لایه باز عطر و ادکلن
کارت ویزیت لایه باز بیمه البرز
کارت ویزیت لایه باز ساندویچی
کارت ویزیت لایه باز فست فود
کارت ویزیت لایه باز بیمه معلم
کارت ویزیت لایه باز بیمه ما
کارت ویزیت لایه باز لباس زیر
کارت ویزیت لایه باز کارگزاری مفید
کارت ویزیت لایه باز بیمه ایران
کارت ویزیت لایه باز کلینیک زیبایی
کارت ویزیت لایه باز بوتیک



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

چاپ صنعتی آسیا یکی از برزگترین و تخصصی ترین چاپ خانه های ایران با جدیدترین دستگاه های چاپ در سال 1388 تاسیس شده و تا به حال با انجام پرژه های بزرگ چاپی در سطح گشور توانسته جایگاه مناسبی در بین چاپ خانه های انلاین پیدا کند دقتر مرکزی چاپ خانه در زنجان میباشد ولی سرویس دهی در سریعترین زمان به تمامی نقاط کشور انجم میپزیرد   امید است در آینده نیز با راهنمایی شما مشتریان عزیز ، این راه ادامه پیدا کند. در این مجموعه کلیه خدمات چاپ دیجیتال قابل ارائه می باشد.

 

خدماتی که در چاپ صنعتی آسیا ارایه میگردد شامل :

چاپ اجسام سخت :

1-چاپ روی کامپوزیت 

2- چاپ روی پلاستیک

3-چاپ روی چرم

4-چاپ روی سنگ

5-چاپ روی شمع 

6- چاپ روی شیشه

7- چاپ روی فلکس

8-چاپ روی فوم

9-چاپ روی کارتن

10-چاپ روی کاشی

11-چاپ روی کامپوزیت

 

چاپ دیجیتال ورقی:

1-چاپ بروشور دیجیتال 

2-چاپ دیجیتال تراکت

3-چاپ تقویم دیواری

4-چاپ جزوه

5-چاپ کارت پستال

6-چاپ کتاب دیجیتال

7- چاپ مجله دیجیتال

هدایای تبلیغاتی :

 

1-چاپ روی بشقاب

2-چاپ روی پازل

3-چاپ روی خودکار

4-چاپ روی روسری

5- چاپ روی لوح

 

 

چاپ فصای داخلی و خارجی :

 

1-چاپ ebs

2-چاپ استیکر

3-چاپ بک لایت

4-چاپ روی بوم

5- چاپ کاغذ دیواری

 

 

چاپ روی سی دی :

 

1-چاپ روی سی دی 

2- چاپ روی دی وی دی

 

چاپ بنر 

 

1- چاپ بنر بالای 10 متر 

2- چاپ بنر زیر 10 متر

3- چاپ استند شهری

 

چاپ روی سنگ قبر



:: برچسب‌ها: چاپ آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

ساخت و ساز
کارتهای ویزیت بر روی نوعی از سهام کارت چاپ می شوند ، جلوه تصویری ، روش چاپ ، هزینه و سایر جزئیات با توجه به هنجارهای فرهنگی یا سازمانی و ترجیحات شخصی متفاوت است. وزن مشترک کارت ویزیت با توجه به موقعیت مکانی متفاوت است. معمولاً کارتهای ویزیت روی سهام چاپ می شوند که 350 گرم در متر مربع (تراکم) ، 45 کیلوگرم (100 پوند) (وزن) یا 12 پوند (ضخامت) است.

ظهور پرینترهای لیزری و جوهر افشان شخصی این امکان را برای مردم فراهم کرد تا کارت ویزیت را در خانه چاپ کنند ، با استفاده از سهام پیش فروش ویژه طراحی شده. در ابتدا این کارتها از نظر وزنی به میزان قابل توجهی سبک تر بودند و می توان در طول لبه ها سوراخ کاری ها را حس کرد ، اما پیشرفت در طراحی هر دو چاپگر و کاغذ باعث شده است که بتوانید کارت هایی با ظاهر و احساس حرفه ای چاپ کنید.

کارت های ویزیت با کیفیت بالا و بدون عکس های تمام رنگی معمولاً با استفاده از رنگ های لکه ای روی چاپگرهای افست دارای ورق تغذیه چاپ می شوند. برخی از شرکت ها تا آنجا پیش رفته اند که رنگ های مورد نظر خود را به علامت تجاری (نمونه هایی از آن از UPS قهوه ای ، بنفش لس آنجلس لیکرز و پرتقال Tide استفاده کنند). [نیاز به استناد] اگر یک آرم کارت ویزیت یک رنگ واحد باشد و نوع آن رنگ دیگری باشد ، فرایند دو رنگ در نظر گرفته می شود. بسته به نیاز کارت می توان رنگ های بیشتری را به آن اضافه کرد. با شروع چاپ دیجیتال و چاپ دسته ای ، اکنون چاپ کارت های ویزیت به رنگ کامل مقرون به صرفه است.

برای شبیه سازی اثر چاپ با صفحات حکاکی شده ، فرایندی ارزانتر به نام ترموگرافی تهیه شد که از کاربرد یک پودر پلاستیک ، که به جوهر مرطوب می چسبد استفاده می شود. کارتها سپس از طریق یک واحد گرمایشی منتقل می شوند ، که پلاستیک را روی کارت ذوب می کند. کارت ویزیت خاص لاک ضد اشعه ماوراء بنفش نقطه ای روی لمینت مات نیز می تواند اثر مشابهی داشته باشد.

كارت هاي رنگي كامل يا كارت هايي كه از رنگ هاي بسياري استفاده مي كنند نيز بر روي دستگاه هاي ورق دار چاپ مي شوند. با این حال ، آنها از فرآیند چاپ چهار رنگ CMYK (سیان ، مژگان ، زرد و سیاه) استفاده می کنند. صفحه های هر رنگ بر روی دیگر رنگ چاپ شده ، طیف گسترده ای از رنگ را ایجاد می کنند. نکته منفی این روش چاپ این است که رنگهای نمایش داده شده اگر از نزدیک مورد بررسی قرار گیرند ، نقاط ریز را نشان می دهند ، در حالی که کارتهای رنگی نقطه در اکثر موارد جامد چاپ می شوند. از رنگ های نقطه ای باید برای کارتهای ساده با هنر خط یا نوع غیر سیاه استفاده شود که از 5 امتیاز کوچکتر باشد.



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت خاص ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

کارت های ویزیت به یک وسیله ضروری برای قوانین و مقررات تبدیل شده است ، با قوانین پیچیده و حاکم بر استفاده از آنها. کنوانسیون اساسی این بود که شخص اول انتظار نداشته باشد شخص دیگری را در خانه دوم خود ببیند (مگر اینکه دعوت شده یا معرفی شود) بدون اینکه اولین کارت ویزیت خود را در خانه دوم بگذارد. با خروج از کارت ، اولی انتظار نداشت که در ابتدا پذیرش شود ، اما در عوض ممکن است در پاسخ از دوم کارت را در خانه خود دریافت کند. این به عنوان سیگنالی مبنی بر استقبال از ملاقات شخصی و ملاقات در خانه است. از طرف دیگر ، اگر هیچ كارتى پیش نیامد ، یا اگر كارتى در پاكت فرستاده شد ، از این طریق ویزیت شخصی دلسرد شد.

به عنوان یک فرزندخواندگی از فرانسه ، آنها از سال 1615 تا 1800 چاپ کارت ویزیت تحت عنوان une carte d'adresse نامیده شدند و سپس با ظهور عکاسی در اواسط قرن 19 به کارته د visite یا visiteur تبدیل شدند. کارتهای ویزیت در بین اشرافیت اروپا و همچنین در ایالات متحده رایج شد. این رویه بستگی به وجود دارد که خدمتگزارانی برای باز کردن درب و دریافت کارتها وجود داشته باشد ، بنابراین ، فقط در طبقات اجتماعی که بندگان را استخدام می کردند ، محدود بود.

اگر یک کارت با یک گوشه چرخان باقی مانده بود ، نشان می داد که کارت به جای یک خدمتکار در شخص مانده است. کارت ویزیت خاص

    روز بعد پول کارت Stubbs را روی میز خود پیدا کرد ، گوشه ای چرخانده شد. پولس برای تماس با Stubbs به هرتفورد رفت اما او را پیدا کرد. او کارت خود را ترک کرد ، گوشه ای روشن شد.
    - اویل وو ، زوال و سقوط ، قسمت سوم ، فصل 7 ، "رستاخیز"



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
چاپ در دنیای جدید

اولین چاپ در جهان نیویورک توسط اسپانیایی به شهر مکزیک کمتر از نیم قرن پس از اولین سفر کلمبوس به ارمغان آورد. مطبوعات در سال 1539 برای چاپ اولین کتاب در آمریکا، Breve y más compendiosa doctrina cristiana en lengua mexicana y castellana تقریبا، دکترین کوتاه و ممتاز، در زبان مکزیکی و اسپانیایی (یا Castilian) مورد استفاده قرار گرفت.

چاپ در آمریکای شمالی در سال 1638 آغاز شد، زمانی که نخستین چاپ در کالج هاروارد بوسیله استفان دای و پسرش متی انجام شد؛ در عرض دو سال آنها کل کتاب مزامیر را که به طور صحیح به مترجم انگلیسی ترجمه شده بود، به صورت آشنا به عنوان کتاب مزمور خلیج چاپ کرده بودند. در طی یک دهه، مطبوعات توسط ساموئل سبز گرفته شده است که نخستین کتاب مقدس را چاپ کرد که در 13 مستعمره بریتانیایی، ترجمه ی آلونوکیان جان الیوت، Mamusse Wunneetupanatamwe Up-Biblum God منتشر شده است. به خوبی از طریق قرن هجدهم، پرینترهای استعماری بر فشار، نوع و سایر تجهیزات وارد شده از انگلستان و اروپا متکی بودند. برای مثال، اعلامیه استقلال، همانطور که ویلیام کاسلون در سال 1734 طراحی و برش داده شده بود، چاپ شد. به غیر از زبان، گوتنبرگ به سختی در چاپگاه یک روزنامه یا ناشر کتاب آمریکایی احساس خستگی نکرده بود؛ چرا که تمام چاپ همچنان ادامه داشت روی یک تخت تخت انجام می شود که توسط دست با استفاده از یک توپ چرمی پوشیده شده و سپس با یک ورق کاغذ پوشیده شده و قبل از فشار دادن یک ورق فلزی مسطح به کار رفته است. تصاویر در کتاب ها، نشریات و سایر مواد چاپی عمدتا در قالب چوب، حکاکی چوب (با طراحی طراحی شده به انتهای دانه) و حکاکی مس انجام شد.


:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

گوتنبرگ شناخته شده است که چاپ تک لایه چاپ شده است، که برای چندین هزار نسخه برای کلیسا برای توزیع فردی فروخته شده است، که بسیاری از آنها هنوز هم وجود دارد، و یک کتاب لاتین توسط دانیاتوس چاپ کرد که بسیار محبوب بود ورقه های تک تا امروز باقی مانده اند. مهمترین کتاب چاپ شده او در واقع دو برابر بود: یک سی و شش خط و چهل و دو خط دو جلدی کتاب مقدس، در نسخه ای از شاید چند صد، عمدتا در کاغذ، اما با احتمالا تا پنجاه چاپ شده در بیشتر پرده گران قیمت

از اولین تلاش های گوتنبرگ، چاپ کتاب به میزان قابل توجهی افزایش یافت. تا سال 1501، پایان دوره "inkunabulum" یا "گهواره" چاپ، بیش از 6000 کتاب چاپ شده در لاتین، یونانی و عبری، و همچنین بسیاری از زبان های مختلف بومی اروپا. اندازه واقعی از دستاورد گوتنبرگ این است که در سالهای سه و نیم قرن، پیشرفتهایی که در مطبوعات، نوع و تجهیزات دیگر انجام شده یا لازم بود. این تغییرات شامل طراحی سریعتر و قابل فهمتر نوشتههای رومی و کلاسیک بود که عمدتا فرمهای سیاهههای سفید را در خارج از امپراتوری مقدس روم جایگزین کرد. مطبوعات ساخته شده از فلز ممکن است کاربرد فشار بیشتری را داشته باشند، بنابراین امکان چاپ صفحات بیشتر در یک گذرگاه مجاز است. پیچ و تاب دست و پا زدن فشارهای اولیه که میزان چاپ را به احتمالا 250 بار در هر ساعت محدود کرد، توسط یک سیستم با استفاده از یک اهرم پیچیده پیچیده جایگزین شده بود که صفحه را به سمت کاغذ و نوع تعقیب کردن اندکی سریعتر کرد اما هنوز فقط در مورد 300 بار در هر ساعت. در 1770s، چاپگر و مخترع انگلیسی، جان باسکرویل سیستم چاپ کاغذ را با فشار و گرما قبل از چاپ طراحی کرد، که همراه با نوعی طراحی شده، صفحه چاپی قابل توجهی روشن، واضح و قابل خواندن را به قیمت ایدهآل کاهش داد اتخاذ روش های او توسط اکثر چاپگرها.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
اختراع گوتنبرگ

یوهانس گوتنبرگ، از مینز، به طور کلی با اختراع چاپ از نوع متحرک، از دهه 1440 شروع به کار کرد. مشارکت او بیش از این بود که بداند که هر حرف می تواند به عنوان یک قطعه جداگانه برش داده شود، نه به کنده کاری که بلوک جامد را تشکیل می دهد. گوتنبرگ به عنوان یک متخصص طلایی آموزش دیده و بدین ترتیب با تکنیک های فلزکاری خوب آشنا شد و برای اولین بار محصول انبوه تولید کرد: تقلید از کتاب های تولید شده فردی او. او سبک نوشتاری گوتیک "گوتیک" را تقلید کرد و در حال حاضر در شمال اروپا با لیگاتورها یا ترکیبی از حروف، از جمله fi، fi، ff، ffi و ffl ​​همچنان از امروز و دیگران استفاده می شود. فونت یا مجموعه شخصیت او، از جمله هشت نسخه از حروف کوچک "a" و تغییرات مشابه از حروف دیگر، همراه با تمام اختصارات خطی در کاربرد معاصر، به مجموع 290 ​​عدد جداگانه تقسیم شده اند: حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علائم نقطه گذاری و فضاها.

گوتنبرگ برای ساختن این کاراکترها قالب قالب قابل تنظیم را اختراع کرد. یک نامه برای اولین بار برش داده شد و به شکل معکوس در انتهای پانچ فولادی قرار گرفت. هنگامی که نامه تکمیل شد و بررسی و تایید شده بود، فولاد سخت شد، و سپس نامه برش به یک نوار مس نرم برای ایجاد مثبت رانده شد. این برداشت مس در قالب قالب قابل تنظیم بود که برای فونت مشخص شده دارای ارتفاع ثابت و عرض متغیر بود، به طوری که حروف باریک مانند f، i، j، l، r و t می توان به عنوان قطعات تیز از نوع؛ به عنوان مثال نامه های گسترده تر از m و w، به ترتیب می توان به طور گسترده تر پخش کرد. قالب قابل تنظیم به این ترتیب گوتنبرگ را فعال کرد تا حروف را در خطوط کلمات قابل خواندن قرار دهد. گوتنبرگ اختراع چنین ویژگی های مدرن را به عنوان نقطه گذاری آویزان کرد که در آن خطوط پایان خط در حاشیه قرار گرفتند، از لبه منطقه نوع، و پین ها برای قرار دادن ورق کاغذ برای ثبت مناسب چندین صفحه استفاده می شود.


:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

بلوک های چوبی در اروپا برای چاپ شاید هشت قرن قبل از اختراع ظاهرا مستقل از نوع متحرک در شمال اروپا استفاده می شود. کارت های بازی، تصاویر و حتی صفحات تک نامه های نوشته شده در مطبوعات مشتق شده از شراب و میوه مطبوعات به خوبی قبل از اواسط قرن پانزدهم چاپ شد. اما چاپ یک صفحه به این معنی بود که اولین بار در صفحه معکوس، کل صفحه، در یک بلوک نرم و صاف از چوب سخت، و یک خطا، زمانی که ساخته شد، تقریبا غیر ممکن بود برای اصلاح.

رشد سیستم صومعه همزمان با فروپاشی امپراطوری روم جایگزین سیستم برده مبتنی بر کپی نسخه های خطی بود. کتاب هایی که می بایست رونویسی شوند کپی می شوند، یک به یک، و به ویژه کارهای مهم، با استفاده از حروف تزئینی و تصاویر حاشیه ای، با استفاده از رنگ های مختلف و طلاکاری بیشتر می شود. در طول قرون وسطی، مجسمه سازان "دستها" یا سبکهای مختلفی را به کار بردند، و در نهایت به کوچکترین و یا حروف کوچک به پایتختهای رومی کلاسیک اضافه کردند. در قرن دوازدهم، تولید کتاب ها تبدیل به یک کسب و کار شد، به عنوان مراکز یادگیری نقل مکان کرد از صومعه به شهرستانها. با رشد دانشگاه ها، تقاضا برای کتاب افزایش یافت.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
 
 
۱۵۸۸/۵۰۰۰
در مورد آغاز دوران کنونی، چاپ در منسوجات و مواد دیگر در اروپا و آسیا انجام شد. چوب، پخته شده خاک رس، سنگ یا دیگر سطوح حک شده می تواند با پوست و یا پارچه پوشانده شود و با رنگدانه جامد پوشانده شود و نتیجه مثبتی از طراحی برش داده شود. اما پوست پرچم، گردو و سایر مواد مشابه گران بود و پاپیروس شکننده بود. با اختراع مقاله در چین، توسط Ts'ai Lun در a.d. 105 چاپ کتاب از بلوک های چوبی (xylography) عملی بود برای کاغذ ساخته شده از ژنده پوش، کنف، پوست، طناب، شبکه، و دیگر فیبر، مواد به آسانی در دسترس - ترکیب کیفیت و دوام.

یک صفحه با دست، با یا بدون تصویر، نوشته شده بود، و کاغذ نازک به بلوک مسطح چوب چسبانده شده بود. این مقاله برای ایجاد صفحه معکوس قابل رویت است و مناطق ناتوانی که توسط نوشتن پوشش داده شده اند، کاهش یافته و سطح چاپ را ترک می کنند. بلوک جوهر بود و یک ورق کاغذ بر روی آن قرار داده شد و به شدت فشرده برای انتقال جوهر از چوب به کاغذ. بنابراین، برای هر صفحه باید یک بلوک مجزا شود.

اولین نوع متحرک در چین، احتمالا در مورد آغاز دوره عصر حاضر تولید شد، اما چینیها با تقریبا 40،000 اصطلاحات ایدئولوگ، چالش ظاهرا غلط را برای این تلاش ارائه دادند. کره ای، که دارای شکل خالص ترین شکل نوشتن تمام زبان های روی زمین است، دارای 2300 نماد نسبتا مختصر است. قبل از انتقال فراتر از چاپ بلوک، قرن های چاپ شده در برنز، نوع متحرک کره ای مورد استفاده قرار گرفت.


:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
صنایع چاپ منشا چاپ به نظر می رسد به طور جدایی ناپذیر با سواد است. در حالی که ممکن است در حقیقت این بوده است، در این حذف دشوار است که مطمئن باشید. جوهر چاپ این است که نسخه های متعدد از نمونه ای از زبان نوشته شده ساخته شده است. یک نمونه بزرگ تولید مثل بستگی به انعطاف پذیری روش چاپ دارد. تاریخ چاپ تا حد زیادی تاریخچه کاغذ و نشر است.
تاریخچه اولیه چاپ

در دوره های کلاسیک، نسخه ای از یک کار کتبی با استفاده از آن توسط کتاب مقدس کپی شده بود، معمولا بردگان سواد کاملا به این هدف اختصاص داده شده بود. در دسترس بودن کار برده، ممکن است چندین هزار نسخه از یک شعر یا تاریخ منتشر شده باشد که هرکدام به صورت دستی روی پاپیروس یا پرفیوژن اسکرول نوشته میشوند، هزینه هر کدام به همین دلیل وابسته به ارزش زمان کتاب مقدس است.

گام های اولیه برای چاپ، بر خلاف سایر هنرها و صنایع دستی، آهنگ های واضح را که به راحتی توسط باستان شناسی قابل تشخیص است، ترک کرده اند. از دستهای چاپ شده با گلدان و به طور مستقیم بر روی دیوارهای غارهای ماقبل تاریخ فشرده شده و یا در رنگدانه های منفجره مشخص شده است، حلقه های حک شده و مهر و موم های سیلندر مورد استفاده برای طراحی در موم یا رس، تحت تاثیر قرار دادن، مصنوعات زنده، که به وضوح قبل از اختراع نوشتن، احتمالا در بین النهرین ، گاهی اوقات در هزاره چهارم bc

شايد نخستين نمونه از چاپي كه شامل تاريخ زباني از قرن هفدهم مي شود. دیسک Phaistos در کرت کشف شده است و بیش از یک صد تصویر در یک الگوی مارپیچ مرتب شده است که هرگز رمزگشایی نشده است. این که آیا این شخصیت ها ایدئولوگ، سلیقه ای و یا پروتال الفبایی بودند، شخصیت های مکرر صرفا یکسان نیستند، اما در واقع، تصورات یکسان هستند که با فشار دادن تمبرهایی ساخته شده از برخی از مواد شناخته شده به اثر نرم در اثر رس، اما نه از چاپ به عنوان امروز درک می شود.


:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد