نوشته شده توسط : فرشید

چاپ صنعتی آسیا یکی از برزگترین و تخصصی ترین چاپ خانه های ایران با جدیدترین دستگاه های چاپ در سال 1388 تاسیس شده و تا به حال با انجام پرژه های بزرگ چاپی در سطح گشور توانسته جایگاه مناسبی در بین چاپ خانه های انلاین پیدا کند دقتر مرکزی چاپ خانه در زنجان میباشد ولی سرویس دهی در سریعترین زمان به تمامی نقاط کشور انجم میپزیرد   امید است در آینده نیز با راهنمایی شما مشتریان عزیز ، این راه ادامه پیدا کند. در این مجموعه کلیه خدمات چاپ دیجیتال قابل ارائه می باشد.

 

خدماتی که در چاپ صنعتی آسیا ارایه میگردد شامل :

چاپ اجسام سخت :

1-چاپ روی کامپوزیت 

2- چاپ روی پلاستیک

3-چاپ روی چرم

4-چاپ روی سنگ

5-چاپ روی شمع 

6- چاپ روی شیشه

7- چاپ روی فلکس

8-چاپ روی فوم

9-چاپ روی کارتن

10-چاپ روی کاشی

11-چاپ روی کامپوزیت

 

چاپ دیجیتال ورقی:

1-چاپ بروشور دیجیتال 

2-چاپ دیجیتال تراکت

3-چاپ تقویم دیواری

4-چاپ جزوه

5-چاپ کارت پستال

6-چاپ کتاب دیجیتال

7- چاپ مجله دیجیتال

هدایای تبلیغاتی :

 

1-چاپ روی بشقاب

2-چاپ روی پازل

3-چاپ روی خودکار

4-چاپ روی روسری

5- چاپ روی لوح

 

 

چاپ فصای داخلی و خارجی :

 

1-چاپ ebs

2-چاپ استیکر

3-چاپ بک لایت

4-چاپ روی بوم

5- چاپ کاغذ دیواری

 

 

چاپ روی سی دی :

 

1-چاپ روی سی دی 

2- چاپ روی دی وی دی

 

چاپ بنر 

 

1- چاپ بنر بالای 10 متر 

2- چاپ بنر زیر 10 متر

3- چاپ استند شهری

 

چاپ روی سنگ قبر



:: برچسب‌ها: چاپ آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید

ساخت و ساز
کارتهای ویزیت بر روی نوعی از سهام کارت چاپ می شوند ، جلوه تصویری ، روش چاپ ، هزینه و سایر جزئیات با توجه به هنجارهای فرهنگی یا سازمانی و ترجیحات شخصی متفاوت است. وزن مشترک کارت ویزیت با توجه به موقعیت مکانی متفاوت است. معمولاً کارتهای ویزیت روی سهام چاپ می شوند که 350 گرم در متر مربع (تراکم) ، 45 کیلوگرم (100 پوند) (وزن) یا 12 پوند (ضخامت) است.

ظهور پرینترهای لیزری و جوهر افشان شخصی این امکان را برای مردم فراهم کرد تا کارت ویزیت را در خانه چاپ کنند ، با استفاده از سهام پیش فروش ویژه طراحی شده. در ابتدا این کارتها از نظر وزنی به میزان قابل توجهی سبک تر بودند و می توان در طول لبه ها سوراخ کاری ها را حس کرد ، اما پیشرفت در طراحی هر دو چاپگر و کاغذ باعث شده است که بتوانید کارت هایی با ظاهر و احساس حرفه ای چاپ کنید.

کارت های ویزیت با کیفیت بالا و بدون عکس های تمام رنگی معمولاً با استفاده از رنگ های لکه ای روی چاپگرهای افست دارای ورق تغذیه چاپ می شوند. برخی از شرکت ها تا آنجا پیش رفته اند که رنگ های مورد نظر خود را به علامت تجاری (نمونه هایی از آن از UPS قهوه ای ، بنفش لس آنجلس لیکرز و پرتقال Tide استفاده کنند). [نیاز به استناد] اگر یک آرم کارت ویزیت یک رنگ واحد باشد و نوع آن رنگ دیگری باشد ، فرایند دو رنگ در نظر گرفته می شود. بسته به نیاز کارت می توان رنگ های بیشتری را به آن اضافه کرد. با شروع چاپ دیجیتال و چاپ دسته ای ، اکنون چاپ کارت های ویزیت به رنگ کامل مقرون به صرفه است.

برای شبیه سازی اثر چاپ با صفحات حکاکی شده ، فرایندی ارزانتر به نام ترموگرافی تهیه شد که از کاربرد یک پودر پلاستیک ، که به جوهر مرطوب می چسبد استفاده می شود. کارتها سپس از طریق یک واحد گرمایشی منتقل می شوند ، که پلاستیک را روی کارت ذوب می کند. کارت ویزیت خاص لاک ضد اشعه ماوراء بنفش نقطه ای روی لمینت مات نیز می تواند اثر مشابهی داشته باشد.

كارت هاي رنگي كامل يا كارت هايي كه از رنگ هاي بسياري استفاده مي كنند نيز بر روي دستگاه هاي ورق دار چاپ مي شوند. با این حال ، آنها از فرآیند چاپ چهار رنگ CMYK (سیان ، مژگان ، زرد و سیاه) استفاده می کنند. صفحه های هر رنگ بر روی دیگر رنگ چاپ شده ، طیف گسترده ای از رنگ را ایجاد می کنند. نکته منفی این روش چاپ این است که رنگهای نمایش داده شده اگر از نزدیک مورد بررسی قرار گیرند ، نقاط ریز را نشان می دهند ، در حالی که کارتهای رنگی نقطه در اکثر موارد جامد چاپ می شوند. از رنگ های نقطه ای باید برای کارتهای ساده با هنر خط یا نوع غیر سیاه استفاده شود که از 5 امتیاز کوچکتر باشد.



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت خاص ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()