نوشته شده توسط : فرشید
 
 
۱۵۸۸/۵۰۰۰
در مورد آغاز دوران کنونی، چاپ در منسوجات و مواد دیگر در اروپا و آسیا انجام شد. چوب، پخته شده خاک رس، سنگ یا دیگر سطوح حک شده می تواند با پوست و یا پارچه پوشانده شود و با رنگدانه جامد پوشانده شود و نتیجه مثبتی از طراحی برش داده شود. اما پوست پرچم، گردو و سایر مواد مشابه گران بود و پاپیروس شکننده بود. با اختراع مقاله در چین، توسط Ts'ai Lun در a.d. 105 چاپ کتاب از بلوک های چوبی (xylography) عملی بود برای کاغذ ساخته شده از ژنده پوش، کنف، پوست، طناب، شبکه، و دیگر فیبر، مواد به آسانی در دسترس - ترکیب کیفیت و دوام.

یک صفحه با دست، با یا بدون تصویر، نوشته شده بود، و کاغذ نازک به بلوک مسطح چوب چسبانده شده بود. این مقاله برای ایجاد صفحه معکوس قابل رویت است و مناطق ناتوانی که توسط نوشتن پوشش داده شده اند، کاهش یافته و سطح چاپ را ترک می کنند. بلوک جوهر بود و یک ورق کاغذ بر روی آن قرار داده شد و به شدت فشرده برای انتقال جوهر از چوب به کاغذ. بنابراین، برای هر صفحه باید یک بلوک مجزا شود.

اولین نوع متحرک در چین، احتمالا در مورد آغاز دوره عصر حاضر تولید شد، اما چینیها با تقریبا 40،000 اصطلاحات ایدئولوگ، چالش ظاهرا غلط را برای این تلاش ارائه دادند. کره ای، که دارای شکل خالص ترین شکل نوشتن تمام زبان های روی زمین است، دارای 2300 نماد نسبتا مختصر است. قبل از انتقال فراتر از چاپ بلوک، قرن های چاپ شده در برنز، نوع متحرک کره ای مورد استفاده قرار گرفت.


:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
صنایع چاپ منشا چاپ به نظر می رسد به طور جدایی ناپذیر با سواد است. در حالی که ممکن است در حقیقت این بوده است، در این حذف دشوار است که مطمئن باشید. جوهر چاپ این است که نسخه های متعدد از نمونه ای از زبان نوشته شده ساخته شده است. یک نمونه بزرگ تولید مثل بستگی به انعطاف پذیری روش چاپ دارد. تاریخ چاپ تا حد زیادی تاریخچه کاغذ و نشر است.
تاریخچه اولیه چاپ

در دوره های کلاسیک، نسخه ای از یک کار کتبی با استفاده از آن توسط کتاب مقدس کپی شده بود، معمولا بردگان سواد کاملا به این هدف اختصاص داده شده بود. در دسترس بودن کار برده، ممکن است چندین هزار نسخه از یک شعر یا تاریخ منتشر شده باشد که هرکدام به صورت دستی روی پاپیروس یا پرفیوژن اسکرول نوشته میشوند، هزینه هر کدام به همین دلیل وابسته به ارزش زمان کتاب مقدس است.

گام های اولیه برای چاپ، بر خلاف سایر هنرها و صنایع دستی، آهنگ های واضح را که به راحتی توسط باستان شناسی قابل تشخیص است، ترک کرده اند. از دستهای چاپ شده با گلدان و به طور مستقیم بر روی دیوارهای غارهای ماقبل تاریخ فشرده شده و یا در رنگدانه های منفجره مشخص شده است، حلقه های حک شده و مهر و موم های سیلندر مورد استفاده برای طراحی در موم یا رس، تحت تاثیر قرار دادن، مصنوعات زنده، که به وضوح قبل از اختراع نوشتن، احتمالا در بین النهرین ، گاهی اوقات در هزاره چهارم bc

شايد نخستين نمونه از چاپي كه شامل تاريخ زباني از قرن هفدهم مي شود. دیسک Phaistos در کرت کشف شده است و بیش از یک صد تصویر در یک الگوی مارپیچ مرتب شده است که هرگز رمزگشایی نشده است. این که آیا این شخصیت ها ایدئولوگ، سلیقه ای و یا پروتال الفبایی بودند، شخصیت های مکرر صرفا یکسان نیستند، اما در واقع، تصورات یکسان هستند که با فشار دادن تمبرهایی ساخته شده از برخی از مواد شناخته شده به اثر نرم در اثر رس، اما نه از چاپ به عنوان امروز درک می شود.


:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرشید
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد